38 pape, čiji smisao za humor nema granice

Neki očevi se takmiči za nagradu "najbolji komičar", redovno daju nove šale. Nudimo da se upoznamo sa očiglednim kandidatima za pobedu. Spremite se da se srćno smejete.

Ako vaš otac ima smisao za humor, onda je zabavan život siguran i u bilo koje doba. Roditelj će uvek "bacati" nove šale i počiniti djela koja ne mogu izazvati pravi smeh. Nudimo da se upoznamo sa svetlim predstavnicima ove duhovite kompanije.

1. Dobio sam čudan paket od mog oca, u kojem sam pronašao seku i novac. U napomeni je postojalo objašnjenje koje je izazvalo smeh: "Želio sam da proverim da li mogu da pošaljem sekira poštom. Nakon što paket stigne, javite nam putem e-maila. Novac - nadoknada za anksioznost. "

2. Moj otac ne može izdržati mačke. Evo fotografije koju je poslao kad je živeo u mojoj kući dok sam bio na odmoru.

3. Kada sam bio sa roditeljima, kupio sam sebi mango, ali sam ga zaboravio. Sutradan sam dobio paket sa takvom kontejnerom. Tata se uvek brine o meni.

4. Kada sam poginuo sina u bolnicu, kažnjen sam s 39,35 dolara. Da bi nadoknadio otpad, kupio je ovu majicu. Neka on nauči da zarađuje od detinjstva.

5. Sestra je otišla na odmor do mora, a tada je otac pronašao svoju periku. Svakog dana šalje joj fotografije svojih novih slika.

6. Pitao sam mog oca da prati moje izlete u frižider, jer sam odlučio da izgubim težinu. Otvarajući vrata da jedem komad torte, video sam to.

7. Svake godine otac daje 100 dolara za Novu godinu, dolazeći sa neobičnim načinima podnošenja. Evo ove verzije ove godine.

8. Morao sam da ubedim svog oca da zameni staru Nokia na iPhone-u dugo vremena. Sutradan je kupio naslov koji podseća na stara prijatelja.

9. Ako ste visoki, a vaša ćerka želi da ode svojom vlastitošću, a zatim da držite ruke, možete koristiti štapić ili štapić.

10. Ova fotografija objašnjava zašto ne odvedem mog oca na odmor. Mama je već bila umorna od svojih trikova.

11. Moj otac je generator ideja. Naš pas je teško sjeći kandže, jer uvijek beži. Tata je brzo rešio ovo pitanje.

12. Moj tatin omiljeno vrijeme je da me ismijes prilikom svake prilike.

13. U albumu sam našao staru fotografiju mog oca sa koledža. Zato je odlučio da razveseljuje ljude na košarkaškoj utakmici.

14. Otac je poslao fotografiju, rekavši da je, kada je otišao na posao, našao novog prijatelja.

15. Prijatelj je ušao u drugi grad na univerzitetu i dugo nije bio kod kuće, njegovi roditelji su ga zamijenili.

16. Zvao sam svog oca i rekao da za sat vremena, kako isključiti struju. Posle 5 minuta. poslao mi je fotografiju sa potpisom: "Ne brini, pomoć je na putu."

Mama je rekla mom ocu da će se ručati s mlađom braćom, to sam video nakon pola sata, gledajući kroz prozor.

18. Zbog svojih studija, nisam mogao da se vratim kući za Dan zahvalnosti. Da me ne uznemiri, moj otac mi šalje smešne fotografije, dok je pripremao ćurku.

19. Svako treba da nauči pozitivan od mog oca. Evo kako je testirao svoj torakalni kateter za hemoterapiju.

20. Tata je priznao da je on kupio ronjenje za odmor ne na odmoru, već da spava na stomaku u bazenu. Teško je zamisliti kako je sve došlo u njegovu glavu.

21. Dao sam poslednju sednicu, kada sam od Papa dobio još jednu fotografiju, koju je želeo da pokaže koliko se ljudi sa visokim obrazovanjem odmorio.

22. Cela porodica se pripremala za porodični odmor, tata je rekao da će zabaviti goste. Dan kasnije smo videli njegovu probu.

23. Kada sam otišao na prvu klasu, ukrašio sam bijelu kravatu mog oca. Nisam mislio da ga je zadržao sve dok nije video da je stavio na moj diplomski party.

24. Naš pas najviše pati od jedinstvenog smisla za humor mog oca. Zaista mi je žao.

25. U našoj porodici, svi reaguju na svoj način na šale svog oca.

26. Moj otac je policajac i danas me je stavio u školsku torbu za dokaze. Sazvaci su cenili trik.

27. Roditelji su putovali i ovo je prva fotografija koju mi ​​je otac poslao. Nisam trebao dozvoliti psa sa mnom.

28. Kada treba da se šetate sa djetetom, ali ne želite da hodate uopšte. Na sreću, savremeni uređaji su spaseni.

29. Papa je poslao na poslovno putovanje u Tokio, a ja sam tražio da pošaljem fotografiju iz hotelske sobe. Sa ovom fotografijom potvrdio je svoj izvrsni smisao za humor.

30. Oče je proveo celu noć sedeći pred kompjuterom i nije rekao šta radi. Na kraju je pokazao ovo remek-delo. Uzaludno sam ga naučio osnovama Photoshopa. U originalu je sedeo na kosilici.

31. Tata je zatražio da mu pomogne u popravci, ali ga nisam mogao pronaći. Skoro sam umro od straha kada se iznenada pojavio u plafonu.

32. Moja omiljena dječija fotografija - upravo sam zamahnuo ocu da sam želeo da bude uho za Noć veštica. On je reagovao na svoj zadatak sa maksimalnom odgovornošću.

33. Ujutru na stolu video sam ovo i napomenu mog oca sa željama da se zabavim iz srca.

34. Omiljena tradicija mog oca kada dolazi u posjetu je da sakrije 20 dolara u kući. Ovaj keš koji sam tražio nedelju dana, priprema kafu sve ovo vreme.

35. Oci čak koriste i izvorne ideje u odgajanju svoje dece. Ljudi oko toga jasno su cenili takav čin.

36. Na dečjem prazniku, otac uvek vodi računa o prijateljima, pripremajući za njih takav prostor za odmor.

37. To je samo hobi mog oca - da krljim svaku od mojih slika.

38. Na fotografiji možete videti ko je najviše želeo da ode na školsku diplomu.